Jak schudnąć 1 kilogram tygodniowo

Metamorfoza sylwetki to cel nie jednej kobiety i nie jednego mężczyzn. Zgrabne ciało jest bowiem niezwykle pożądane, gdyż stanowi bardzo istotny walor urody.

Odchudzanie: 1 kg tygodniowo

Odchudzanie to bardzo wymagający i angażujący proces. Przede wszystkim należy zadbać o dwie kwestie, a mianowicie: plan treningowy oraz odpowiedni jadłospis. Te dwa czynniki są absolutnie kluczowe w walce o nową, zgrabną sylwetkę. Pomocą mogą okazać się także suplementy diet, ale one nie są konieczne.

Jak ćwiczyć by schudnąć?

Bardzo częstym błędem popełnianym przez amatorów odchudzania jest zły dobór ćwiczeń. Aby spalić tkankę tłuszczową należy przede wszystkim realizować ćwiczenia, które generują bardzo duże zapotrzebowanie energetyczne: bieganie, pływanie czy jazda na rowerze.

Owszem, można uzupełnić plan treningowy ćwiczeniami izolującymi daną partię mięśniową (np. brzuszki, skrętoskłony czy przysiady). Należy jednak wiedzieć, że ta forma ćwiczeń przede wszystkim kształtuje mięśnie (wzmacnia i uwidacznia).

ćwiczyć by schudnąć

W zależności od motoryki organizmu, należy realizować treningi 3-5 razy dziennie po 60-90 minut. Treningi takie jak A6W, ABS II można realizować każdego dnia (brzuch jest partią mięśniową, która niezwykle szybko się regeneruje).

Co jeść żeby schudnąć?

Dieta przy odchudzaniu jest konieczna. To jak bardzo musi być restrykcyjna zależy od nadwagi z którą się borykamy. Osoby, które mają kilka kilogramów zbędnej masy mogą po prostu delikatnie skorygować nawyki żywieniowe. W przypadku większej nadwagi bardzo ważna będzie odpowiednia dyscyplina.

W sieci znajdą Państwo wiele gotowych rozwiązań dietetycznych. Najrozsądniej jednak ułożyć dietę pod siebie (w przypadku braku wiedzy sugerujemy wykorzystać w tym celu dietetyka). 

Co stosować żeby schudnąć?

Sprzedaż suplementów diet z każdym kolejnym rokiem wzrasta. Wynika to między innymi z postępującego problemu otyłości i tym samym coraz większej ilości osób pragnących schudnąć. Wszak, to właśnie suplementy odchudzające cieszą się największą popularnością.

Jednym z takowych suplementów jest zielona kawa. To dosyć powszechne rozwiązanie na odchudzanie za oceanem. W Polsce niepalona kawa zyskuje dopiero swoich zwolenników. Niezbyt duża popularność tego suplementu to przede wszystkim wynik braku reklamy w mediach.

Za skuteczność tego suplementu odpowiada kwas chlorogenowy. Związek chemiczny z grupy polifenoli. To naturalny przeciwutleniacz, który występuje w wielu roślinach, w tym także w kawie.

W zielonej kawie stężenie kwasu chlorogenowego wynosi 60000mg/kg. W kawie palonej jest to tylko 500mg/kg. Kwas chlorogenowy to składnik, który ma bardzo dobry wpływ na procesy trawienne. Dzięki niemu spowolnione zostaje wydzielanie glukozy do układu krwionośnego. Ponadto, za sprawą kwasu chlorogenowego zwiększona zostaje czułość komórek na insulinę.

Niektóre badania wykazują również, że kwas chlorogenowy wykazuje właściwości przeciwzapalne, przeciwwirusowe i przeciwgrzybicze. Można powiedzieć, że to kompleksowy suplement odchudzający i wspierający układ odpornościowy.

Zaleca się przyjmowanie dwóch dawek zielonej kawy w ciągu dnia. Kwas chlorogenowy spowolnienie wydzielania glukozy bezpośrednio po posiłku, dlatego też należy spożywać ją: po śniadaniu oraz drugim najbardziej obfitym posiłku w ciągu dnia.

Smak zielonej kawy jest goryczkowaty. Według wielu – niezbyt przyjemny. Zielona kawa nie ma jednak być napojem pitym przyjemności, a dla innych korzyści. Dla nieco bardziej wybrednych zaleca się stosowanie suplementu w formie tabletek (zielona kawa w kapsułkach dostępna jest między innymi w Internecie i sklepach ze zdrową żywnością).