Smukła, jędrna figura – które z Pań o takiej nie marzą? Chyba tylko te, które takową posiadają. Niestety – w dzisiejszych czasach nieliczne grono może pochwalić się idealną sylwetką. Istnieje jednak kilka sposobów, by wpłynąć na swoją atrakcyjnie i skutecznie odchudzić własne ciało. I nie mamy tutaj na myśli wątpliwej jakości suplementów, tylko ciężką pracę u podstaw.

Przedstawiamy receptę na szczupłe i jędrne łydki. Jeśli chcesz móc pochwalić się smukłymi nogami, koniecznie zapoznaj się z dalszą częścią tego artykułu.

Jak schudnać z łydek?


Spalanie tkanki tłuszczowej z łydek przebiega w taki sam sposób jak w innych partiach naszego ciała. Oznacza to, że należy zmusić organizm do generowania zapotrzebowania energetycznego większego od ilości węglowadanów, które dostarczamy organizmowi. Dzięki temu, nasze ciało celem uzyskania energii będzie zmuszone ze skorzystania z zapasowego źródła, tj: tkanki tłuszczowej.

Jaką dietę wybrać?

W dobie Internetu, kiedy każdy ma dostęp do dziesiątek diet i jadłospisów bardzo trudno samemu zdecydować się na konkretną dietę. Aby uniknąć niezadowolenia z konkretnych posiłków, sugerujemy stworzenie diety od podstaw w oparciu o kilka najważniejszych zasad:

  • dieta powinna składać się z 5-7 posiłków
  • pokarmy należy przyjmować w odstępach 2-3 godzinnych
  • pierwszy posiłek powinien być najbardziej obfity w węglowodany
  • ostatni posiłek powinien zawierać tylko białko
  • z diety należy wyeliminować niezdrowe tłuszcze i węglowodany proste
  • organizm powinien otrzymywać minimum 2-3 litry płynów na dobę

Korzystając z wyżej wymienionych założeń oraz znając zapotrzebowanie kaloryczne naszego organizmu możemy stworzyć indywidualną dietę. Alternatywnie – można skorzystać z pomocy dietetyka, usługa stworzenia diety nie powinna kosztować więcej niż 100zł.

Jak ćwiczyć?

Obok diety bardzo ważnym elementem walki o smukłe łydki są ćwiczenia. W przypadku odchudzania każdej części nóg najważniejsze są ćwiczenia o charakterze aerobicznym (bieganie, jazda na rowerze).

Ponadto, plan treningowy warto uzupełnić o takie ćwiczenia jak: wspięcia na palce, przysiady oraz wykroki. Pomoże to nie tylko spalić tkankę tłuszczową, ale podkreślić mięśnie, co z całą pewnością ujędrni i doda atrakcyjności naszym nogom.

Jakie suplementy stosować?

Spośród wielu produktów na odchudzanie, jednym z najwyżej ocenianych jest zielony jęczmień. Zmikronizowany młody jęczmień to suplement, który prawdziwą furorę robi za oceanem. To właśnie tam uznawany jest za „rewolucję w odchudzaniu”.

W Polsce nastroje są nieco bardziej stosowane, ale to w żaden sposób nie umniejsza zielonemu jęczmieniowi. Doskonała kompozycja mikroelementów i witamin wraz z błonnikiem to gwarancja skuteczności na najwyższym poziomie.

Jak działa zielony jęczmień?
Zielony jęczmień to suplement diety, który ma ogromny wpływ na układ pokarmowy. Przede wszystkim, doprowadza do zwiększenia tempa metabolizmu i ograniczenia apetytu, czego konsekwencją jest ograniczenie tycia.

Ponadto, zielony jęczmień pozwala przywrócić siły witalne i poprawić ogólną sprawność fizyczną. Z tym suplementem wręcz można nabrać entuzjazmu do odchudzania.

Błonnik, czyli tajemnica sukcesu zielonego jęczmienia?
Powszechnie uważa się, że za skutecznością zielonego jęczmienia stoi bardzo duża zawartość błonnika pokarmowego, który posiada liczne właściwości pozwalające:

  • Oczyścić organizm z toksyn
  • Ograniczyć apetyt
  • Usprawnić pracę układu pokarmowego
  • Uregulować rytm wypróżnień
  • Ograniczyć wchłanianie cholesterolu i trójglicerydów

Trudno nie zgodzić się z tezą, że to właśnie za sprawą błonnika zielony jęczmień jest tak skuteczny. Jednakże, trzeba mieć również na uwadze, że efektywność kształtowana jest także przez pozostałe wartości, minerały i mikroelementy.

Zielony jęczmień – opinie
Opinie na temat zielonego jęczmienia są zwykle bardzo pozytywne. Najczęściej chwaloną cechą tego preparatu jest niesamowita szybkość działania (odchudzanie w tempie około 5 kg/miesiąc) oraz brak efektu jojo (zielony jęczmień działa kompleksowo – dociera do źródła problemu).