Zgrabna sylwetka to wzorzec atrakcyjności zarówno wśród kobiet, jak i mężczyzn. Nic więc dziwnego w tym, że o płaskim brzuchu marzy tak wiele osób. Jak dojść do takiej formy? Co zrobić, by sprawić by nasz brzuch był „fit”.

30-dniowy plan na płaski brzuch

Czy możliwym jest osiągnięcie efektu płaskiego brzucha w ciągu 30 dni? Jak najbardziej. Oczywiście pod warunkiem, że Twoja nadwaga to kilka, a nie kilkanaście czy kilkadziesiąt kilogramów. W przypadku zbyt dużego nadmiaru zbędnych kilogramów niezbędny jest znacznie dłuższy okres czasu na dojście do optymalnej formy.

30-dni na… trening

To podstawowy element walki o nowy, płaski brzuch. Jesteś gotowa/y? Do dzieła.

Przede wszystkim podstawą Twojego treningu muszą być ćwiczenia aerobowe, czyli ogólnorozwojowy trening o średniej intensywności (60-70% tętna maksymalnego). Jego realizacją zajmiesz się cztery razy w tygodniu. Objętość jednej sesji treningowej powinna wynosić 45 minut. Wybór konkretnej formy jest dowolny – możesz pływać, biegać, jeździć na rowerze lub uczęszczać na aerobik. Pamiętaj jednak o odpowiedniej intensywności i objętości treningowej.

Uzupełnieniem treningu aerobowego będą ćwiczenia wzmacniające mieśnie brzucha, a wśród nich: brzuszki, skręty tułowia, wznosy nóg, spięcia. Trening tego typu trwać powinien około 20-25 minut i być realizowany 3 razy w tygodniu.

30 dni na… dietę

Równie ważnym elementemw walce o płaski brzuch jest dieta. Jadłospis nie może być radykalny (tudzież głodówkowy), a zbilansowany i pełnowartościowy – zapewni on brak efektu jojo i odpowiednie samopoczucie podczas stosowania diety.

Dieta musi mieć charakter regularny – dotyczy to zarówno ilości, jak i pory konsumowania posiłków. Wszak, dzięki temu organizm ma możliwość dostosowania tempa i wydajności pracy układu trawiennego.

30 dni na… suplementację

Odchudzanie to proces, który składa się nie tylko z diety i ćwiczeń. Niezwykle ważnym elementem jest również suplementacja. Na rynku suplementów diet znajdziemy mnóstwo produktów o działaniu odchudzającym. Ich skuteczność, cena i tempo działania są zróżnicowane. Jak wybrać optymalny środek? Który z suplementów jest warty rekomendacji?

Zielona herbata, czyli tanio, szybko i skutecznie?

Zielona herbata to jeden z najlepiej dostępnych suplementów diet. Wszak, uważana jest za zwyczajny środek spożywczy, a jej dobroczynnie działanie jest swojego rodzaju skutkiem ubocznym. Dostaniemy ją między innymi w sklepach spożywczych, sklepach ze zdrową żywnością, a nawet w aptekach.

Zielona herbata wykazuje bardzo silne właściwości wspomagające pracę całego układu trawiennego. Pozwala zwiększyć efektywność pracy, co przekłada się na zmianę tempa metabolizmu. Co więcej, uważa się, że zielona herbata ogranicza łaknienie.

Ekstrakt z zielonej herbaty działa bardzo szybko. Już po dwutygodniowej, regularnej suplementacji można zauważyć pozytywne efekty stosowania tego suplementu.

Ile można schudnąć z zieloną herbatą?
Trudno o jednoznaczną odpowiedź. Podobnie jak w przypadku innych suplementów diet – zielona herbata i jej działanie zależne jest od diety oraz treningu. Sama w sobie zielona herbata nie daje zbyt dużych rezultatów. Jednakże przy zastosowaniu odpowiedniej diety i treningu, efektywność odchudzania może wzrosnąć o nawet kilkadziesiąt procent.

Opinie na temat tego środka są zwykle bardzo pozytywne, czego nie można powiedzieć o innych, komercyjnych preparatach. Być może dlatego, że tutaj nikt nie obiecuje „gruszek na wierzbie”.

Z całą pewnością, stosowanie zielonej herbaty jest swojego rodzaju gwarancją efektywności na najwyższym poziomie. Dlatego też, nie ma powodu by przepłacać i korzystać z drogich suplementów diet.

Jak stosować zielona herbatę?
Zielona herbata dostępna jest w dwóch postaciach: suszu ziołowego oraz tabletek (ekstrakt). Stosowanie suplementu należy realizować 1-2 razy dziennie (zgodnie z zaleceniami producenta). Herbatę w formie naparu pijemy nawet do 3-4 razy na dobę.

Reasumując – płaski brzuch w 30 dni to możliwe! Jednakże, aby osiągnąć wymarzony efekt musisz wykazać się ogromnym zaangażowaniem, samodyscypliną i odrobiną cierpliwości.